Política de devoluciones


Política de devoluciones – Cenizas de cremación en vidrio

Bij Crematie As in Glas draait alles om zorg, vakmanschap en jouw persoonlijke herinnering. Elk gedenkartikel wordt met de hand en op maat gemaakt. Omdat vrijwel al onze producten gepersonaliseerd zijn, gelden er aangepaste retourvoorwaarden.


Los productos personalizados y la ley

Volgens de wet (artikel 6:230p BW) zijn gepersonaliseerde of op maat gemaakte producten uitgesloten van het standaard herroepingsrecht. Dat betekent dat ze in principe niet geretourneerd kunnen worden.


En ciertos casos, me gustaría pensar junto con usted en una solución adecuada.

Ik begrijp hoe belangrijk vertrouwen is bij het kiezen van een gedenkartikel. Daarom bied ik – binnen redelijke grenzen – de mogelijkheid om bepaalde producten tóch te retourneren.


📦 Devolución de artículos conmemorativos

  • Lege urnen die bewerkt zijn middels sign folie en/of foto sign folie

  • Sieraden en gedenkbeeldjes die nog niet zijn gebruikt of gevuld

Bovenstaande gedenkartikelen kunnen binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd, mits het artikel:

  • onbeschadigd is

  • niet is gebruikt, gevuld of gedragen

  • en in originele staat en verpakking wordt teruggestuurd

U kunt uw retourzending aanmelden via e-mail. Annuleren of wijzigen van een bestelling is alleen mogelijk binnen 24 uur, zolang het maakproces nog niet is gestart. Dit geldt ook voor artikelen waarbij standaard gepersonaliseerde elementen worden toegevoegd, zoals bijvoorbeeld een vogeltje in sign-folie of een naam.


❌ ¿Qué artículos no se pueden devolver?

  • Urnen waarin crematie-as is vastgesmolten in het glas 

  • Sieraden waarin crematie-as is vastgesmolten in het glas
  • Urnen en sieraden met een persoonlijke gravure via zandstraling of dieptegravering

  • Gedenkartikelen waarin crematie-as of een haarlok is verwerkt of verwerkt is geweest– zowel vast als los geplaatst – ook niet gedeeltelijk


🚚 Gastos de envío

Voor klanten in Nederland
U betaalt geen verzendkosten bij aankoop. Bij een geldige retour wordt het aankoopbedrag teruggestort. De retourverzendkosten (van u naar ons terug) zijn voor rekening van de klant.

Voor klanten buiten Nederland
Zowel de heenverzendkosten (kosten van verzending naar u toe) als de retourverzendkosten zijn volledig voor rekening van de klant. Ook eventuele invoerrechten, douanekosten of administratieve verwerkingskosten worden niet vergoed.


❓ Procedimiento de devolución: ¿cómo funciona?

  1. Stuur binnen 14 dagen na ontvangst een e-mail naar info@crematieasinglas.nl met je bestelnummer en je retourverzoek

  2. Je ontvangt een bevestiging en de juiste retourinstructies

  3. Verpak het artikel stevig en veilig

  4. De retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij er sprake is van een fout van onze kant (bijvoorbeeld een verkeerd of beschadigd geleverd product)

  5. Na ontvangst en controle wordt het bedrag – indien van toepassing – binnen 5 werkdagen teruggestort via de oorspronkelijke betaalmethode

  6. Bewaar altijd het verzendbewijs van je retourzending, totdat je retour volledig is verwerkt


✉️ ¿No estás seguro de si tu artículo puede ser devuelto?

Neem gerust contact met mij op via info@crematieasinglas.nl.
Elk herinneringsartikel is uniek – net als jouw situatie – en ik denk graag met je mee.

This post is also available in: Holandés Inglés Alemán Francés